Конференц зал

  • cont_conf_hall_01.jpg

Готель Континенталь пропонує найвищий рівень організації будь-якого формату конференцій в центрі Одеси.

Менеджери готелю можуть задовольнити різноманітні бізнес-запити:
  • конференц зал, місткістю до 50 осіб
  • приміщення для зустрічей і переговорів до 10 чоловік
  • зал ресторану для урочистих заходів до 60 осіб
  • літній майданчик ресторану до 20 осіб

conf-1-impacthub-1.jpg
І навіть якщо цього для Вас недостатньо - ми можемо організувати бізнес-захід до 230 осіб! Адже з нами співпрацює конференц-майданчик ImpactHub в 5 хвилинах від нашого готелю.

У нас є все необхідне для успішного проведення бізнес-зустрічей, переговорів, семінарів, презентацій, тренінгів та конференцій. Пропонуються послуги перекладача та секретаря.
Всі приміщення обладнані з урахуванням останніх технологій: клімат-контроль, мультимедійний проектор і екран, аудіосистема, фліпчарт, ноутбук, мікрофон, wi-fi. Вартість оренди 400,00 грн / год

Настроюванням, установкою і обслуговуванням устаткування займається досвідчена команда фахівців, тому Вам не варто турбуватися щодо технічних аспектів заходи.

cont-conference-hall-02.jpg
Для Вас смачні кава-брейки, бізнес-ланчі, фуршети і банкети. Професійна команда забезпечить комплексне обслуговування заходів на найвищому рівні. Повний супровід на будь-якому етапі підготовки і проведення.

Додатковий сервіс: організація культурних, екскурсійних програм і транспортні послуги.

Телефонуйте нам! Оперативно і якісно ми організуємо і проведемо будь заплановане Вами бізнес-захід!
+380 (97) 669 - 46 - 65
+380 (99) 781 - 26 - 44
+380 (48) 786 - 01 - 55